2016.08.29.
A hétvégi meleget - amely 39 fokos is volt - egy kis vasárnapi fürdéssel próbáltam meg elviselhetővé tenni. Reggel 7-re állítottam az ébresztőt, hogy legyen időm mindenre, valamint arra is, hogy barátommal találkozva beszéljünk egy pár szót. Miután 8:00-kor lejárt a 45 órás pihenőm, útnak indultam és 10:15-kor bejelentkeztem a lerakón. Közölték, hogy ezt az árut nem itt, hanem 200 m-rel arrébb veszik le és menjek át oda. Ezt meg is tettem és bejelentkeztem a másik helyen is. Kb. 10 perc után megjelent egy munkás, aki miután megvizsgálta a papírokat és az árut, benavigált a csarnokba ahol daruval leszedte az árut rólam. Miután végeztem és bezártam a pótot, irányítómtól kaptam egy parkolóhoz tartozó GPS koordinátát, ahol egy kollégámmal " bandázhatok" ! Megvendégelt vacsorával, és utasítás nem lévén beszélgetéssel ütöttük el az időt. Este hatkor jött meg az újabb munka, amely a már ismerős Arniella cégtől - itt voltam 25-én!!!! - Frankfurtba fog tartani........
2016.08.30.
Reggel 6:00-ra " kértem " ébresztőt. Az utasítás szerint 8,00-ra kellett a felrakón jelentkeznem a fuvarért, melyet be is tartottam. Sajnos - megint - nem foglalkoztak velem és a rakodási szándékommal, hanem inkább a hazai - spanyol - versenyzők dolgait intézték. Két óra türelmes várakozás után, elszakadt a cérna és felemelt hangon szóltam az ügyintézőnek, hogy már 2 órája várakozok, mi lesz már, mikor rakodok végre. Én angolul beszéltem, ő spanyolul válaszolt, de a kézmozdulatok nemzetköziek voltak... Csodák csodájára 10 perc múlva közölte, hogy mehetek a mérlegre és utána rakodni. A mérlegelésre már rutinból vittem az útlevelem és a pecsétet, mert erre lesz szükség. Így is történt. Másfél óra alatt megrakodtam, és a visszamérés után - fél 12-kor - már indulhattam is Frankfurt Am Main irányába. A határ előtt teletankoltam a vasat és kivettem a kötelező pihenőt is. A múltkori utam alkalmával sikerült egy normális parkolóban éjszakáznom, ezt céloztam meg ismét. Este nyolc órakor sikerült leparkolnom és pihenőre tennem a tachográfot.......
2016.08.31.
A tegnapi megállást vacsora és pihenés követte, bár kissé még meleg volt az idő. Csak valamikor 11 óra tájban sikerült elaludnom, de az ébresztő öt órakor jelezte az indulási lehetőségemet. Gyorsan összekaptam magam és meglódultam. Mire felkelt a nap, már Lyon után jártam és a vezetési időmet kihasználva - 4 óra 20 perc vezetés után - megálltam egy parkolóban. Reggeli, valamint ablakmosás volt a program, mert már eléggé " bogaras " volt a szélvédő. A pihenő után tovább haladtam célom felé. Irányítóm érdeklődött a lehetséges érkezésről, amire én jeleztem, hogy számításaim szerint reggel 8:00-ra meg tudok jelenni a lerakón. ő ezt nyugtázta és elbúcsúzott. Kora délután - 14 órakor - leparkoltam és megebédeltem, valamint elmentem fürdeni. Pihenés, mozizás volt a program, Reggel pedig a hátralévő távolság ismeretében a 6 óra körüli indulást céloztam meg........
2016.09.01.
Sikerült időben nyugovóra térnem, és már fél 6-kor ébren voltam. Összeállítottam a kávémat és indultam is a lerakóra, amely Frankfurtban van. Az utolsó 40 km azonban - nem meglepő módon, hiszen Németroszágban vagyok - kifogott rajtam és az autópályán létrejött 18 km-es torlódás miatt másfél órával később értem a lerakóra, mint azt terveztem. Bejelentkeztem és megkerestem a pontos épületet a lerakodáshoz. Miután lerakodtam, irányítóm már küldte is következő munkát. Egy közel 100 km-es átállóval kell rakodnom hazai pályára, Győrbe!!! Megérkeztem a megadott címre és mivel volt ott egy szintén magyar kolléga segítséget is kaptam. Miután ő már végzett, betolattam a csarnokba, ahol egy közel 20 tonnás gépet daruztak be a raktérbe. Lekötöztem a masinát, majd a papírok kitöltése után útnak indultam. Sietnem nem kellett nagyon, mert csak hétfőn ( 09.05. ) kell lerakodnom, de azért Frankfurt-tól kissé el akartam távolodni. Sikerült egy kis benzinkutas parkolóban tanyát vernem éjszakára.......