Tisztelt Látogató !
Köszöntelek blogomon, melyben egy 40-es éveiben járó kamionsofőr mindennapjait ismreheted meg, reményeim szerint.
Az előzmények :
2008. márciusától C, majd 2009. márciusától E kategóriás jogosítvánnyal bírok.
Első ilyen igénnyel bíró munkahelyem egy egyéni vállalkozó alkalmazásában telt, mely Francia-Spanyol körfuvarból állt, 4 kezes ( azaz 2 sofőrös ) járatban. Egy nagyon régi - általános iskolai - barátommal vállaltuk be a munkát és egymás társaságát.
A munka egy ideig nyugodt volt, 2 cím, oda-vissza járat, 99 %-os autópálya-használat. Ez mondhatni ideális egy kezdő sofőr részére, hogy megtanulja kezelni a rá bízott technikát és felszerelést ( spanifer, élvédő, végzáró, csúszásgátló ).
Közel 4 hónapi munka után derült ki számomra, hogy a hazajárás és a családdal, barátokkal történő találkozás, bizony nem teljesen kivitelezhető. Erről az opcióról a felvételi beszélgetésen ( beszélgetéseken ) nem igazán esett szó, mely az én hibám volt. Egy kb. 3 hetes határidővel felmondtam és teljesen más irányban találtam munkahelyet Magyarországon, fegyveres biztonsági őr lettem, Százhalombattán a Mol Dunai Finomítóban, 3 évig.
A barátom még további kb 6 évet húzott le a cégnél!!!
Ezután jött egy lehetőség, melyet az Eurodriver's cég és személy szerint Visegrádi Zoltán úr ajánlott, miszerint menjek dolgozni a Kim Johansen nevű Dán céghez, akik bejárják egész európát ( a nyugati világot ) és még jól is kereshetnék ezzel. Mivel minden akadályt sikeresen vettem ( felvételi tesztlapok, személyes elbeszélgetés angol nyelven, tesztvezetés ) megkezdhettem munkámat az említett cégnél. Erről a munkámról részletesen a danmunka.blog.hu-ban olvashat, kedves látogató!!!
Mivel ennek a munkának " köszönhetően" majdnem tönkrement a máodik házasságom - 6-8 hét kint, majd 2-3 hét otthon - , feladtam és újra hazai vizeken kerestem a lehetőségeket, immáron konkrét és talán minden részletre kínosan ügyelő felkészültséggel.
Így kerültem kapcsolatba jelenlegi munkaadómmal a T******* H****** Kft-vel.